Helgen i Trosa + back in Norpan

Mellan fredag tills tisdag i denna vecka så var jag i lille Trosa och "tog hand om" mina syskon för våra föräldrar hade åkt på en weekend resa. Det var inte särskilt ansträngande att vara där då mina syskon som bor hemma är 12,16 och 18 år.hehe
Vi hade det mest trevligt, åt god mat, såg på film och slappade. Jag och syrran bakade även chokladmuffins som vi alla åt upp rätt fort. Det var för övrigt så himla mysigt att få gosa en massa med familjens katt Pontus. Jag saknar honom verkligen när jag inte är där så ofta längre. Katter är bara för mysiga.

Igår kom jag tillbaka till Norpan och hann inte mer än innanför dörren innan Amina ringde och ville ta en tur på stan och käka pizza. Så jag slängde ifrån mig väskan och gick och mötte henne. Mycket trevligt och gott med pizza.

Idag hade vi litteraturseminarium i skolan, det gick nog bra, tror jag iaf. =)
På eftermiddagen var jag på stan med Noemi, vi gick runt och kollade i lite olika affärer och det slutade med att jag köpte 3 tröjor och en kjol på New Yorker som jag egentligen inte hade råd med.hehe
Nu är jag supertrött, ska bli skönt med en slapp kväll framför tvn. Är ju Greys ikväll =D=D

Kommentarer
Postat av: Therese

Härligt att du haft en riktigt bra helg. Jag förstår om du saknar katten- det är verkligen något som jag vill ha men är ju elakt på bara 32 kvadrat!

2008-04-24 @ 00:57:17
URL: http://theresenylander.blogg.se
Postat av: Irre

oh får man se bild på kläderna? du köper ju jämt så fina outfits :o)

kraaam

2008-04-24 @ 09:23:52
URL: http://www.imdb.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0