Måndag igen

Har varit i skolan hela förmiddagen idag med gruppen och arbetat med vårt tema arbete. Vi är klara nu, ska träffas igen på onsdag för att göra ett så kallat "gen-rep" av vår presentation innan vi ska visa upp det på torsdag. Det känns iaf som att vi har fått ihop en bra presentation.
Rebecka fyllde år idag så vi gick ut på lunchen och åt på kina restaurang. Mycket gott. Vi satt där rätt länge för det kom en störtskur utanför så vi ville inte gå ut i det. Som tur var så slutade det regna efter ett tag så man kunde gå hem utan att bli blöt.

Ikväll är det borådsmöte som jag ska på, får se om det hänt nåt med mina klagomål på att folk röker utanför mina fönster. Känns iaf bra att vara med i borådet så att man har en större chans att påverka vad som händer här där man bor.

Imorn blir det ju en "ledig" dag, fast endå inte. Har massa att läsa, måste verkligen bli bättre på det där, har en tendens att skjuta upp saker och ting.hehe Måste även ta mig en tur på stan imorn och försöka hitta en present till syrran som fyllt år. Ska ju till lilla Trosa i helgen och hålla mina syskon sällskap när föräldrarna är iväg på weekendresa. Lär nog bli en lugn helg där borta med massa läsandes och säkerligen en film eller 2 med syskonen. Får se vad de har för önskemål på vad jag ska ta med mig.hehe
Blir nog lite stress på fredag, har storyline verkstad mellan 8-15 nämligen, och sen måste jag nog direkt till tåget om jag ska komma till mina syskon i lagom tid för att se till så de får i sig nån middag. Men men, det löser sig nog.

Kommentarer
Postat av: Therese

Är det inte dumt att du är ledig imorgon men har skola på fredag då du måste iväg med tåget. Typiskt eller hur?

2008-04-14 @ 18:42:30
URL: http://theresenylander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0