slösa lite pengar

Idag har jag knatat runt en del på stan med Noemi. Vi käkade på donken (onyttigt nog..hehe) sen knatade vi runt mer. Jag köpte lite små saker för håret och sånt. Ville ha nya kläder men min ekonomi håller inte riktigt för det just nu.
Sen satt vi hemma hos Noemi resten av eftermiddagen och busade med katten och snackade. Riktigt trevligt och avslappnat.
Känner mig bättre till mods nu än vad jag gjorde när jag skrev förra inlägget vilket känns bra. Har fått mkt stöd från min grupp på campus och från mina vänner. Så tack för det =)

Kursen är slut nu, vi hade seminarie igår, det gick bra, har bara några småsaker att rätta till i min rapport. På måndag börjar nästa kurs, ska bli spännande att se hur den kommer bli. =)

Nu blir det väl lite slappande här framför datan och tvn kan jag tro, vill ju få valuta för att jag skaffat mig mer kanaler.hehe

Kommentarer
Postat av: Irre

haha har du fått kanalerna nu? :oD
nån ny favorit? ;o)

2008-04-04 @ 01:10:19
URL: http://www.trollz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0