Söndag

Den här helgen har varit riktigt trevlig och lugn. Igår hade jag filmkväll med Noemi och Monica vilket var jättetrevligt som alltid. Vi såg på en skräckis och en komedi. Båda filmer var helt ok fast skräckisen var mer äcklig än läskig och det var vissa aspekter i den som jag inte riktigt tyckte om. Men de var en helt ok film att se tillsammans med vänner iaf, om inte annat så hade vi trevliga och roliga samtal. Efter filmerna så tog vi en promenad genom stan hem till mig. Vi gick en liten omväg för att slippa gå mitt genom stan där allt folk var, för ingen av oss kände direkt för att möta en massa fulla och festglada människor som man brukar se mkt av ute på lördagar.

Blev en sen kväll för mig på lördagen för efter att Monica och Noemi gått hem så började jag se en film på tv1000 som inte var slut förrns närmare 2. Jag måste ha varit väldigt trött för just nu kan jag inte ens minnas vad det var för film eller nånting. *skratt*

Sov ganska länge idag vilket var skönt, sen mötte jag Amina och tog en fika på stan. Jag drack en banan smoothy...snacka om nostalgi det var. Minns att jag gjorde sånna rätt mkt själv i tonåren, så det fick mig att få en massa minnerbilder från den tiden. =)

Imorn börjar nästa kurs, vilket ska bli spännande. Får hoppas jag får mina böcker snart så man kan komma igång och läsa dem i god tid bara.

Kommentarer
Postat av: Irre

vad var det för skräck? :o)

2008-04-07 @ 11:17:34
URL: http://www.trollz.com
Postat av: Therese

Vad är det för kurs ni börjar med nu då?

2008-04-07 @ 22:57:46
URL: http://theresenylander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0