Spontan utekväll

Igår så hörde Tette av sig på msn och frågade om hon fick komma hit på kvällen och sen gå till Palace. Jag tyckte det var jättekul att få spontant besök så där, men först var jag osäker på om jag skulle gå till Palace i och med min ekonomi och sånt. Men tillslut så bestämde jag mig iaf för att gå dit.
Både jag och Tette pratade med Henke också och han dök tillslut upp hemma hos mig han med. Det var första gången han var här.Verkade iaf gilla en del av mina posters då vi tycks ha lite samma smak vilket är kul.
Vi hade iaf en trevlig stund vi tre hemma hos mig. Fick höra en hel del. ;o)

Vi gick sedan till Palace och lyckades som tur var komma in innan 12 så vi slapp betala så mkt. Det blev bara 20 för garderoben. Vilket kändes mycket rimligt.
Det var ett grymt band som spelade i en av barerna, så det blev där man hängde mest. Tette mötte upp med sin pojkvän så hon sprang runt en del på stället, men jag hängde kvar där i baren med Henke och lyssnade på bandet.
Träffade Carro där åxå vilket var kul. Annars såg jag inte direkt några jag kände där. Men det gjorde ju inget eftersom jag hade Henke och Tette att snacka med under kvällen.
Jag och Tette bjöd Henke på varsin redbull som betalning för att få skjuts hem sen på kvällen, vilket kändes bra att göra. På nåt sätt måste man ju kompensera för att han är så snäll och skjutsar en.
Tette och Nicke försvann innan mig och Henke och det visade sig att de hade gått till Max, så jag och Henke gick iväg i kylan och frös till hans bil sen hämtade vi upp Tette och Nicke på Max.
Han skjutsade hem dem först och sen mig, men han körde lite fel så vi fick oss en tur längs kungsgatan innan vi kom hem till mig.
Hoppas du kom hem ok sen Henke, och tack igen för en trevlig kväll och för att du skjutsade mig hem. Mycket snällt. =)
Tack även till Tette för att du kom hit och fick med mig ut, det blev ju en riktigt rolig kväll. =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Men dina posters är verkligen fina, jag gillar de oxå! Haha, stackars Nicke, jag lät honom bjuda på redbullen men det är det värt när man får skjuts hem! Tur att du inte kände dig medtvingad iaf! Vi hade verkligen tur som kom in precis i tid! Verkligen tur!

2008-04-12 @ 11:38:43
URL: http://theresenylander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0