Back in kära Norpan igen

Då var jag tillbaka i Norrköping igen. Kom tillbaka igårkväll.
Jag var helt slut när jag kom hit för jag hade sovit knappt 4 timmar totalt på de 3 dygn jag var i Trosa. Jag kan nästan aldrig sova när jag är där. Extrasängen jag sover på är inte den bekvämaste, särskilt inte för nån med ryggproblem som mig. Sen att sova i ett öppet allrum....nja inte det bästa, + att ena brorsan sov i bäddsoffan bredvid och snarkade hela nätterna så att man inte kunde somna.
Jag har varit en zombie typ hela julhelgen med andra ord.
Men det var trevligt endå att få gosa med vår söta katt Pontus och träffa syskonen och så.
Jag fick en kaffepress(perkulator) i julklapp av mamma och pappa, och en mysig pyjamas.
Sen fick jag en fin liten tekopp av yngsta brorsan. =)

Jag borde börja tentaplugga snart, men just nu vill jag nog iaf ta ett par dagar till av lugn och ro. Tänkte tvätta och byta rent i sängen, och handla idag. Annars ska jag inte göra mkt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Välkommen tillbaka ^^ låter som en riktigt mysig jul. Ja sov inte heller så bra men jag sov ju bara över i Åby en dag så då klarar man sig :-D Nu är jag för övrigt tillbaka i bloggvärlden så ska bli bättre på att läsa och kommentera :-D du är välkommen att besöka min blogg igen ;-) så hoppas jag vi ses någon gång! Shoppa inte för mycket på mellandagsrean :-D Kramar Tette

2008-12-27 @ 01:01:52
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0