En härlig dröm

Måste bara berätta om en härlig dröm jag hade häromnatten. Kanske lite fånig egentligen, kan kännas som man är en liten tonåring eller nåt och inte en snart 29 årig kvinna...men men..hehe
Iaf jag drömde om en viss herre som jag vid ett flertal tillfällen nämnt om tidigare, men av risken att han mot all förmodan skulle läsa min blogg så nämner jag inte hans namn i detta sammanhang. Kan iaf hinta att jag nämnt hans namn i andra sammanhang i bloggen. ;o)

Jag minns inte alla detaljer av drömmen,men den var mysig och varm. Jag hade iaf vågat visa mina känslor och fått dem besvarade, så i drömmen var allt så där mysigt och gulligt. Vi satt och myste framför en film och ja, inte helt oskyldigt var det kanske.haha
Sen av någon anledning (detta var det knäppa...haha) så hade han skrivit typ en dikt till mig som var väldigt vågad.haha Minns att jag kände mig väldigt generad av att läsa den i drömmen. Detta känns ju så knäppt för den här herren verkar inte direkt vara en sån som skriver dikter. Och jag betvivlar faktiskt att han skulle känna nåt för mig. Men iaf tillbaka till drömmen. Det var mkt så där gulligt och oskyldigt i den, som att gå på stan och hålla varandra i handen, kramas i köket och små stulna kyssar lite då och då.hehe
Jag vaknade och var så glad, men blev ledsen sen. Jag är ju som sagt snart 29 och jag har aldrig upplevt det där, jag har aldrig blivit älskad och fått hålla nån i handen och mysa på det där viset. =(
Börjar kännas fånigt och nästan patetiskt.
Jag längtar verkligen efter att få uppleva nåt sånt.
Jag måste våga mer, tro på mig själv, bara för att alla nobbat mig hittils behöver ju inte det betyda att jag är totalt oattraktiv och ointressant.
Jag tycker att jag är unik iom att jag vägrat "ändra" mitt yttre för att passa in i vår plastiga värld. Jag är inte tråkig egentligen, jag är rätt knäpp med alla mina tankar och ideer.
Kanske har jag tur och han kommer tycka det. Vem vet.
Jag måste våga för att vinna som sagt.
Om jag bara kunde lyssna på mig själv....

Kommentarer
Postat av: Therese

gillar slutklämmen! VÅGA LYSSNA PÅ DIG SJÄLV!!! Enda sättet att få allt man vill ha är att TA de snabbt innan någon annan hinner före :-D Jag tyckte det var en gullig dröm, jag har en dröm (trots att jag ÄLSKAR Nicke)clite i samma stil fast det finns aldrig något ansikte på den mystiska mannen som alltid får mig att känna mig riktigt speciell :-D Hade däremot en riktigt cool dröm med Nicke och en nickekopia, fast den drömmen var verkligen INTE oskyldig på en punkt .-D Synd att inte N har en tvilling kan jag ju säga för den drömmen var UNDERBAR :-D

2008-12-28 @ 21:04:37
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0