Idolerna i Linden

Idag var jag och min granne Viktoria iväg till Linden för att se på Kevin, Alice och Robin B. Det dumma var att det enda info jag sett om detta var på Kevins hemsida och i Alice blogg, och på båda hade tiden 13.00 varit utsatt. Så jag och Vktoria kom dit 12.30 för att vara ute i god tid. När vi kom dit satt de redan och signerade skivor. Med andra ord så hade de uppträtt vid 12. =( Så vi missade deras sång. Just typiskt. Varför skulle det vara så dåligt annonserat om detta för?
Iaf så satte vi oss och drack kaffe och tittade på när alla som köpt skivor fick dem signerade. Måste säga att Robin var grymt snygg IRL. Känns lite knas att säga om en 18 åring...haha men endå.
Vi gick även fram lite närmare så vi kunde ta lite kort.
Korten blev lite suddiga då min kamera är kass, särskilt när man zoomar.
Här får ni iaf se ett par kort. =)


Jag vid cafeet mittemot där de signerade.


Viktoria vid cafeet.


Idolerna,snygge Robin närmast. =)


Robin tittade rakt mot oss. =)

Kommentarer
Postat av: emmy

honom har man skämt ut sig för, haha xD

2009-04-14 @ 20:38:48
URL: http://youuknowit.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0