Jullov

Den här veckan har jag varit ute lite på min Vfuplats och gjort lite skoluppgifter. Det gick bra och barnen var härliga som vanligt. Men lite sorgligt kändes det allt idag då det var sista gången jag var där. Nästa kurs så kommer jag få vara på ett annat ställe.

Nu har jag med andra ord jullov! Det känns skönt. Ska passa på att slappa lite nu innan det är dags att börja med tentapluggandet och det. Har ju tenta den 15e januari sen, och jag kan typ nada just nu känns det som. Men men, det finns ju tid att plugga. Men som sagt, nu ska jag bara slappa och ha det skönt ett tag.

På söndag kommer tydligen Kevin, Alice och Robin B hit och uppträder på Linden. Jag ska självklart dit och titta på det. Jag har en liten förhoppning att även min favorit Johan kanske ska dyka upp, då det är nära hans hemtrakter. Men det finns ingen information över huvudtaget om detta så chansen är kanske rätt liten. Oavsätt vad så kan det vara kul att få höra de 3 sjunga lite så här innen jul. Jag är inget jättefan av Kevin direkt, men han är ju duktig, och Alice är en grym liten tjej, och Robin kan vara bra emellanåt så som sagt, det ska bli kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0