sjuk och ingen motivation

Det är verkligen lustigt det här med hälsan. I lördags mådda jag inget bra, i söndags kändes det bättre och nu igår och idag har jag inte mått bra alls. Jag vill inte vara sjuk, det är inget roligt.
Trots detta så har jag iaf gjort lite nytta i helgen, jag har städat och julpyntat lite, och vi gick med panten, jag, Viktoria och Mathias. Så nu är det fixat.

Min motivation för pluggandet just nu är helt borta. Jag är verkligen inte ett dugg intresserad av den här kursen, så det känns som att jag gör allt halvdant eller inte alls. Mina tankar finns ständigt någon helt annan stans.
Kommer nog gå åt skogen på tentan i januari om jag inte lyckas få tillbaka motivationen snart.

Jag börjar även mer och mer vilja göra nåt åt ni vet vad. ;o) Men jag är så förbannat feg så jag vetefan om jag nånsin kommer våga. =S

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0