Spontan filmkväll

Igår hade vi en spontan filmkväll, jag, Viktoria, Max och Mathias. Vi gick och hyrde film, vilket inte var det lättaste, 4 olika viljor.haha Vi tjaffsade väl endel innan vi valde ut en film. Sen hade vi det trevligt medan vi såg filmen. Det var en skräckis, men vi tyckte inte den var så läskig. Viktoria var väl den enda som hoppade till och skrek på allvar emellanåt. Jag skrattade mest, även om det var läskigt. Jag, Mathias och Max hade kul åt att hitta alla klyschor i filmen,blev en hel del skratt åt det.

Nu har Max, Ida och Mathias åkt hem över jul. Känns lite tomt faktiskt. Kommer att sakna dem.
Viktoria är fortfarande kvar, hon åker på måndag, sen flyttar hon åxå. Men på söndag ska hon och jag gå till Linden på stan och kolla på Kevin, Alice och Robin B. Ska bli roligt.
Jag själv åker nog till familjen antingen på måndag eller på tisdag. Jag blir heller inte borta så länge, bara ett par dagar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0