Träningsvärk och julklappar

Var ju och tränade igår och idag har jag träningsvärk, kanske inte så konstigt men ändå.hehe Ont i benen och i armarna. Känner mig halvt handikappad, men på nåt vis känns det skönt för jag känner mig duktig.

Har sprungit runt på stan hela eftermiddagen nästan idag och köpt julklappar. Har köpt alla jag ska nu så det känns bra. Men man är ju lite fattig nu, som alltid innan jul. Sen får vi ju typ nada i studielån nu i december åxå, fattiga lilla jag. ;o) Nädå jag klarar mig nog, brukar alltid göra det. Är rätt ekonomisk av mig....för det mesta iaf.

Övrigt att rapportera...hmmm....ja lite av min "gamla" nojja är tillbaka, men jag tar den inte så allvarligt nu, jag är nog bara fånig. Sen har jag egentligen ingen alls anledning/rätt att känna så iom.....ja....jag har ju inte direkt gjort nåt åt saken lixom.hehe
Men läget känns inte helt rätt just nu...iaf inte än. Fega lilla jag alltså.haha

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0