Va sött

Har precis fått reda på att Taylor Hanson blivit pappa igen, till en liten Viggo. Han har med andra ord 4 barn nu, och är 25 år. Shit, de ligger inte direkt på latsidan där inte.haha
Det slog mig nu att jag saknar Hanson, vilket är knäppt, de finns ju kvar där, jag har alla  riktiga skivor de släppt, visserligen den senaste bara på datan. Men jag lyssnar inte lika ofta på dem som förr, och jag har nästan ingen koll alls på vad de sysslar med. Kollar väl upp lite smått lite då och då, men det är inte samma sak som det var back in 97-00 då jag var som tokig.haha Saknar den känslan lite grann. Läste att de ska spela in en ny skiva nu i vår, det ser jag fram emot. De har tydligen släppt en bok också om deras arbete med att hjälpa fattiga och sjuka i afrika, men den verkar bara kunna beställas från deras hemsida, som en del andra saker de släppt den senaste tiden. De släppte en jubileumsdvd förra året då det var 10års jubileum, där de spelade låtar från första skivan akustiskt, bla Yearbook som de aldrig kört live innan. Den skulle jag vilja ha, men kan inte beställa tyvärr. =( Som tur är kan man lyssna på sidan iaf.
Nä nu är det dags att gå och försöka sova tror jag, ska upp tidigt imorn. Usch för det.

Kommentarer
Postat av: Jenny

jag tror du kan hitta det mesta från MONA via Youtube. :)

och om du någon gång skaffar ett VISA kan jag med gott samvete rekommendera H.net Store... de är prisvärda, du kan lita på dem, och sakerna kommer ALLTID fram...

2008-12-12 @ 01:13:03

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0