Äntligen en promenad

Idag har jag varit duktig. Jag tog tag i min lathet och gick ut till Hageby för att handla på willys. Vädret var helt ok, inte för varmt och inget regn. Märkte dock hur kass min kondition är, måste verkligen se till att promenera oftare.
Handlade lite mer än beräknat på willys så det blev till att ta bussen hem, hade aldrig orkat bära på en tung kasse hela den vägen.
Men var ju endå tvungen att gå från södetull och hem, ett under att kassen höll. Dum som jag är så hade jag packat allt i en kasse istället för i två, så den var på väg att gå sönder när jag väl kom hem.
Nu blir det en lugn eftermiddag, känner mig trots allt duktig efter min lilla promenad. =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Wow- bara för det ska jag käka lite nu sen ska jag med ge mig ut och vandra!!!

Nu fick jag ångest som har lekt med datan och tittat på tv hela dagen :-S

2008-06-24 @ 14:16:04
URL: http://theresenylander.blogg.se/
Postat av: Irre

men varför har du kass kondis? jag förstår inte det haha :oD

jag e aldrig den som har tränat el nåt sånt men kunde ändå gå svinlångt!

kanske blir jobbigt när man tänker för mycket?

2008-06-24 @ 21:32:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0