Borde...men orkar inte

Varför blir jag alltid så här varje sommar?? Jag hade ju lovat mig själv att ta en lång promenad varje dag för att få upp min urkassa kondition. Har nämligen en kondition  som en gammal tant eller nåt. =S Men tror ni jag har tagit en endaste liten promenad den senaste tiden??
Nä jag har suttit hemma och glott på tv eller serier på datan och varit allmänt låg.
Det är nämligen så att jag alltid blir låg varje sommar pga att mitt annars rätt kassa sociala liv totalt dör ut på sommaren.
Alla har saker för sig och åker runt och har kul, jag sitter ensam och har tråkigt.
Visst det var kul att hälsa på familjen förra helgen, men då blev det ju extra tomt när jag kom hit.
Fast visst, är ju bättre här än på en extrasäng i ett öppet allrum hemma hos päronen.
Saken är den att när det gäller att komma iväg och promenare, så är jag hopplös på att göra det på egen hand. Jag är så lat av mig, särskilt nu när jag inte mår helt bra mentalt. Det är som att jag skulle behöva nån som sparkade igång mig.
Men tyvärr så är ju de jag brukar umgås med antingen bortresta eller på tok för upptagna för att ha tid med lilla mig.

Får se om jag får lite viljestyrka nån dag snart så jag kommer iväg på nån promenad på egen hand. Ska försöka få igång mig själv. Idag är det nog ingen idee, humöret är för knas helt enkelt.

Kommentarer
Postat av: Therese

Men hallå! Jag har ju sagt att du kan höra av dig så hittar vi en dag att tillbringa tilllsammans! Dessutom är jag definitivt ledig efter 18 varje dag! (untantag när sverige spelar EM) ;-) Ryck upp dig allt löser sig :-D

2008-06-18 @ 15:30:07
URL: http://theresenylander.blogg.se/
Postat av: Jenny

det är bara att rycka upp sig, ta på sig skorna, och gå ;)

2008-06-18 @ 18:10:24
URL: http://startofflan.blogg.se/
Postat av: Irre

men gosis! det e fan mest sjönast o gå ut själv :o)) har du ingen MP3 el nåt som du kan lyssna på? :o))

tänk på att jag va typ ensam hela 2004 sommaren där o se hur gott det gjorde med mej ;o)



PUZZ *****

2008-06-18 @ 18:57:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0