fika och hejdå-fest

I måndags träffade jag Fatema på en fika på stan. Det var trevligt eftersom vi inte hade setts på ett tag. Kul att få skvallra lite om allt som hänt och skolan mm. =)
Nu har hon åkt hem över sommaren så det lär dröja innan man får träffa henne igen. Önskar henne ett trevligt sommarlov. =)

Igår så var det sista kvällen som min belgiska granne Jef var här i landet så han hade en hejdå-fest uppe på 5e våningen med en massa av hans internationella och svenska vänner. Jag var ju självklart där jag med, men jag kände typ bara han och 2 till. Sen var jag sjukt trött så jag satt mest i en soffa där och lyssnade på när de spelade gitarr och festade.hehe
Idag åkte han hem till Belgien. Det kommer bli rätt dött här i korridoren utan honom, han var lixom den som tillförde lite liv och rörelse här inne.

Imorn bär det av till familjen i Trosa för ett par dagar då min bror Benjamin tar studenten på fredag. Det ska bli trevligt. =)
Tänk att han blivit så stor nu.


Kommentarer
Postat av: Therese

Kul men också jobbigt med hej då- fest! Men hoppas du får en rolig helg!!!

2008-06-11 @ 19:37:28
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0