Grill och promenad

Igår fick jag vara med och grilla med Jef och hans belgiska kompis Jolien från Linköping. Vi grillade här på gården på Gripen sedan gick vi upp på taket och kollade på den fina utsikten medan Jef spelade lite gitarr.
Vid 22 så skulle Jolien till tåget så jag och Jef följde henne dit. Sen mötte vi 2 av Jefs internationella kompisar och vi tog en promenad runt folkparken typ. Snacka om att jag har ont i mina fötter idag. Jag hade nämligen på mig sandaler som inte direkt är gjorda för raska promenader.hehe


Kommentarer
Postat av: Therese

Visst är det typiskt?! Man har ALLTID fel skor på sig!

2008-06-03 @ 11:42:47
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0