Humör= helt ok

De senaste dagarna har jag inte gjort så mycket, men jag har mått bra endå. Känns som att mitt humör har vänt. Trots att jag inte direkt träffat några vänner eller direkt gjort nåt "kul" så känns allt helt ok.
Jag har tagit tag i mig själv lite mer helt enkelt. Blev ju iaf 2 promenader den här veckan, vilket är en seger i sig. =)
Annars har jag glott på en urtöntig serie som jag tankade hem.
Måste förklara anledningen först till varför jag tankade hem denna urtöntiga serie.hehe
Jag har ju som jag nog tidigare nämnt varit smått galen i serien The Tribe, och nu hade jag sett klart på alla avsnitt som gjorts i den serien, då blev jag nyfiken på att se något annat med de skådisar ifrån Tribe som jag gillar.
Iaf så fick jag reda på att två stycken, Bray och Amber (riktiga namn, Dwayne Cameron och Beth Allen) var med i Power Rangers Operation Overdrive som gjordes 2007. Så jag tankade hem den, men herregud så töntig den var, det enda som gjorde den nästan värd att ses var ju Dwayne och Beth.
Men Irre, du skulle sett Dwayne....de hade BLONDERAT!!!! honom, han såg helknäpp ut.hahahaha Fast fortfarande lika het som alltid. ;o) Och det roliga var att han och Beth var ett kärlekspar även här. hihihi
Här är en bild på "kärleksparet"  Tyzoon och Vella, som de hette i serien.hehe


Nu har jag laddat hem en annan power rangers serie, som heter Mystic Force och börjat se på den. Den är också töntig men inte lika mycket som den andra. Den här innehåller magi och sånt. Och i den här är Trudy från Tribe med ( riktigt namn Antonia Prebble). Hon tyckte jag var en av de mest talangfulla skådisarna i Tribe så det är kul att se henne i nåt annat, även om den här rollen knappast verkar vara nån direkt utmaning.haha Även hon är blond i den här serien. Men hon ser ok ut i blont hår. =)

Pratade med Benjamin i telefonen idag, resten av familjen åkte ju till Spanien idag. Jag ska åka till Trosa på måndag och vara där i ett par dagar och ta hand om katten, vattna blommer och umgås med Benjamin när han kommer hem från sitt sommarjobb. Ska bli trevligt att få komma bort och se lite annat för ett par dagar. Sen är det ju inte helt fel att slippa betala för sin egen mat för ett par dagar.hehe

Kommentarer
Postat av: Irre

hahahahah neeeeeeeeeej hur ser han ut ;oD vår puppy bray :oP :oP

power rangers med SJUKT PINSAMT men jag hade med sett den om jag hade haft chansen ;oD

2008-06-28 @ 23:47:58
Postat av: Therese

Fy sjutton!!! Det blonda håret förstörde verkligen ALLT!

2008-07-18 @ 19:51:02
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0