Krångel och tack..hehe

Tack för kommentarerna på mitt förra inlägg. Det uppskattas. =)

Irre: Jag har en mp3 men jag använder den aldrig, kan inte lyssna på musik när jag är ute så där, måste kunna höra allt runtom så man inte råkar illa ut. Är lite knäpp på det viset.

Jenny: Jo, får ta och göra det helt enkelt, med start imorn.

Tette: Jag är så knäpp när jag har mina låga stunder att jag glömmer bort sånt som är bra, så med andra ord tänkte jag inte så långt.hehe Jag kommer höra av mig helt klart. Har du nåt förslag?


Nu till nåt annat som gör mig ledsen och förbannad. Minns ni för ett par inlägg sen när jag skrev om att skolan kontaktade mig pga min vägledare på vfun? Well har nu mailat med skolan flera gånger och först efter 4 mail fått reda på att det inta alls handlade om min vägledare utan om att jag inte är godkänd på min utvecklingsplan. Men varför sa de inte det på en gång?? Varför alla dessa frågor om min relation till min vägledare och hur jag utvecklats som pedagog under året. De fick det att låta som att jag skulle bli godkänd bara de fick veta mer om det. Sen helt plötsligt nu fick jag reda på att det var utvecklingsplanen det handlade om. Vet fortfarande inte varför den inte dög, eller vad som ska göras nu. Men ska träffa vfu-ansvarige (Kajsa) nån gång snart för ett samtal tydligen.
Fan va arg jag är på allt detta nu, de verkar ju förvirrade helt klart Jag vill veta konkret vad som var fel och vad jag kan göra för att rätta till det, inte på det här viset som de gjort nu, genom att förvirra mig och ge mig falska förhoppningar om att allt skulle lösas via ett mail. *suck*

Varför ska allt krångla när man inte orkar med det?? Kom på mig själv med att börja gråta när jag fick mailet idag. Känner mig urfånig, men det är ju för att jag är låg som det är nu, och att få höra massa skit när man redan är låg är ju inte kul.

Ska verkligen försöka rycka upp mig, men det lär vara svårt iaf tills det här med skolan är löst. Men jag ska försöka, och jag ska inte glömma bort att det faktiskt finns folk jag kan kontakta när jag känner mig ensam.
Om jag skulle gräva ner mig igen, feel free att banka lite vett i mig ;-) hehe

Kommentarer
Postat av: Tomas

bank ;)

2008-06-18 @ 20:20:48
URL: http://pexo.blogg.se/
Postat av: Irre

SKOLOR SUCKS!

får jag slå dom nu? ;o)

2008-06-18 @ 21:20:11
Postat av: Therese

Som sagt jag är i norrköping (eller åby) hela sommaren, lätt att nå via telefon. Men jag har också värsta problemen med min utveklingsplan... Så på en del av mina lediga dagar måste jag fixa skolsaker (INTE vad jag hade tänkt göra i sommar!)

2008-06-19 @ 09:50:50
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0