Kul kväll med verkstadsgruppen

Nu har jag precis kommit hem från en mycket trevlig kväll i parken med min verkstadsgrupp. Vi slutade ju vårt estetiska år idag så vi ville ha en liten trevlig avslutning tillsammans.
De flesta var där och vi umgicks och lekte lekar, vilket var roligt.
Jag blev övertalad lite innan de flesta kom att spela frisbee (hur det nu stavas...senil just nu..haha) golf med Henke. Hade aldrig spelat det förrut och är allmänt kass på att kasta sånt där, så det gick väl inget vidare för mig, men det var rätt kul endå. hehe
Hmm vad mer kan man säga om kvällen, den var rolig helt enkelt. Känns tråkigt att vi inte kommer ses som verkstadsgrupp något mer. =( Men de flesta av dem kommer man ju hålla kontakten med helt klart, och man kommer se dem på campus i höst, så det är ju iaf bra.

Här kommer lite kort som jag tog. Tog massa fler, de kommer hamna på facebook och eventuellt bilddagboken, om jag orkar.hehe


Kommentarer
Postat av: Irre

mwn mini golf e väl qul? ;o)

2008-06-06 @ 09:53:13
Postat av: Therese

Alltis svårt men askul med fressbegolf... Skulle viljat haft någon form av avslutning med min grupp med men vi struntade i det! :-S

2008-06-07 @ 11:18:56
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0