Lite musik och lite bio

Igår så var jag först på stan och fikade med Amina och hennes pojkvän Jonatan.Var ett tag sen jag träffade Jonatan så det var kul att se han igen.
Efter fikan gick vi till scenen som var vid gamla torget för där skulle EMD uppträda. Inte för att jag egentligen gillar dem, men det var en sån fin och varm kväll att lite musik och mingel inte lät helt fel. Så vi hängde där ett tag. EMD var väl sisådär, en hel del smått galna tjejer stod framme vid scenen.hehe Vi höll oss lite längre bak där det var lugnare. =)

Sedan blev det bio på senkvällen. Vi såg på nya Indiana Jones filmen. Helt ok, kanske inte lika bra som de första tre men helt klart sevärd. =)

Annars var det en lugn dag igår, i alla fall på dagen. Satt mest här vid datan. Fick lite hjälp från Henke att ladda hem snes med en massa spel, så tack för det =) Supersnällt. Ska se om jag kan spela nåt idag. Är ju inte van att spela med tangentbord så det lär ju gå åt skogen.haha Men man vänjer sig nog. =)


Kommentarer
Postat av: Therese

JAG VILL MED SE DEN FILMEN!

2008-06-03 @ 11:41:53
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0