orolig och smått förbannad

Nu är jag riktigt arg och oroad. Jag fick ett mail igår ifrån skolan angående mina vfu papers och den respons min vägledare hade gett mig. Jag visste att han hade missuppfattat vad han skulle skriva och att det han skrev skulle kunna ställa till det för mig. Han gav mig ju godkänt, men sen under kommentaren, där jag uppfattade det som att man skulle skriva varför man godkände eller underkände studenten, hade han skrivit om vad jag var dålig på och behövde utvecklas i, precis som man skulle skriva under utvecklingsplanen.
Så självklart har skolan nu missuppfattat allt och tror att min vägledare egentligen inte ville godkänna mig. Jag var dessutom ärlig i mitt paper där jag skrev om de svårigheter jag haft i min relation till min vägledare och att jag trots det utvecklats.
Jag var iaf nu tvungen att skriva ett mail till skolan och förklara ytterligare om hur min vfu var och relationen till min vägledare.
Jag hoppas verkligen skolan lyssnar på mig nu och inte på min idiotiska vägledare som inte fattat någonting.
Jag får fan panik här, vill inte att hans idioti ska vara orsaken till att jag blir underkänd. =S
Om inte mailet jag skrivit nu räcker vetefan vad jag ska ta mig till isåfall. =S


Kommentarer
Postat av: Therese

Jag Fick U på min utvecklingsplan men det gör ju inte så mycket. Ska bara göra en extragrej på VFU:n nästa år! Men visste redan jag skulle få det, var ju typ sjuk hela tiden de 2 sista VFU perioderna så :-S Har inte hunnit visa vad jag går för än!

2008-06-10 @ 18:17:06
URL: http://theresenylander.blogg.se/
Postat av: Irre

men wtf! :oO

tur att du tog tag i det snabbt som fan ist för att låtA DEn loosern vinna!

stå på dej! :*

2008-06-11 @ 18:16:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0