Studentfirande för bror min

Nu är jag hemkommen från en par dagar hos familjen i Trosa.
Min brorsa Benjamin tog studenten igår från Öknaskolan i Nyköping.
Jag kände mig så fånig för när de sprang ut där så var jag nära på att börja gråta av glädje och stolthet. Min lille bror har blivit så stor!! Och han såg så stilig ut i sin kostym och studentmössa.
Benjamin har ju alltid varit lite av ett geni, och nu är det bevisat.hehe Han fick MVG i iprincip allt + ett stipendium på tjugotusen kronor!!! =D=D Jag är så otroligt glad och stold över honom.
Nu på måndag börjar han sommarjobba på vår pappas jobb, där kommer han jobba tills han flyttar till Linköping i höst för att börja plugga. Kommer bli kul att han kommer bo lite närmare då, förhoppningsvis kan man se han lite oftare när han bor där.

Här får ni se lite kort, fler kommer finnas på min bilddagbok. =)


Kommentarer
Postat av: Therese

Vilken bra skola han måste ha gått på! Jag vill också gå på en skola där man kan få så mycket i stependie... Jag har aldrig fått nåt (fast å andra sidan har jag alltid vart emot stependier eftersom jag uppfattar det som mobbning) Ja, jag hade vart emot det även om jag fått nåt (jag tackade ju nej på gymnasiet eftersom jag tyckte det var mobbninga :-S) (men då gav de till en annan istället) .-(

2008-06-15 @ 20:53:26
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0