Ytterligare orosmoln

Glad midsommar till er alla!!
Jag har en lugn dag/kväll här hemma i min lilla studentlägenhet för mig själv. Har haft en liten spadag och glott på The Tribe på datan (jupp Irre, jag har blivit galen i den igen...Pride is my man ;-) hehe). Ska köra min renings och skyddsritual sen närmare midnatt då magin är extra stark i luften. Kommer med stor säkerhet må bättre efter att jag gjort den.
Det lär vara mycket starkare nu när det är midsommar. Det behövs nu för mig i och med all oro och deppighet som tynger ner mig.

Som om inte oron över min utvecklingsplan och hur det ska gå vore nog, nu har jag fått reda på att pappa är sjukare än vad vi trodde. Han har varit stressad och haft högt blodtryck, och nu har han blivit sjukskriven enda tills augusti för läkaren sa att han riskerar att få en hjärtinfarkt  eller till och med dö om han inte tar ner tempot. =S Så nu går man och oroar sig över det åxå. Jag ska göra mitt bästa för att hålla humöret uppe ialla fall. Får se till att använda mig av den magi jag kan för att hålla mig själv borta ifrån djupet och stötta pappa bäst jag kan med bra energi. Jag har inte råd att åka till Trosa så mkt tyvärr, men nån gång till i sommar ska jag nog kunna ta mig dit.
De ville ha dit mig idag, men jag kände inte för att lägga ut de pengarna nu. Sparar det till senare.
2 av mina syskon ska iaf eventuellt hälsa på mig här i Norrköping senare i sommar, inte samtidigt, men en i taget. Det blir säkert kul. =)

Kommentarer
Postat av: Irre

poor daddy :o( wish att allt går bra med honom.

mohahahaha The Tribe e vår serie raring vvvvvVVvvv

fan va vi njöt när vi följde den!

O Pride ja! minns att du o jag satt o skrek varje gång han dök upp ;oD minns du scenen där han & Lex slogs med bar överkropp :OP WEEHOOOOO!

2008-06-22 @ 02:09:08
Postat av: Josiee

Godmorgon!

2008-06-24 @ 10:00:14
URL: http://josieeme.blogg.se/fashion/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0