arg och frustrerad

Jaha, jag duger tydligen inte som jag är. Man måste tydligen helt ändra personlighet enligt honom. Vaddå osäker om jag passar??!! Träffa fältmentorn för att prata om mina "problem". Va fan är det för larv.
Jag sköter mina uppgifter, jag är trevlig mot alla där, men kanske inte helt och hållet öppen med mitt privatliv, och jag har valt att inte snoka i deras heller eftersom det inte känns rätt.
Men jag är trevlig och jag sköter mig. Ska man då inte duga?? Va fan vill han att jag ska göra??? Bli bästa kompis med honom och övrig personal eller??
Är det vad utbildningen ska gå ut på eller?? Klart som fan man kommer vara mer öppen när man kommer ut i arbetslivet, då man ska jobba på ett ställe i flera år. Nu är jag student, jag kommer ut dit korta perioder och gör mina saker vid sidan av. Inte kan det väl endå vara meningen att jag ska skapa djupa relationer då?? Räcker det inte med att vara trevlig och sköta sina uppgifter??
Jag är så arg nu så det är inte klokt. Jag skrev till fältmentorn, ett långt mail blev det och förklarade hur jag känner och så vad gäller det här. Jag hoppas hon tar det till sig så vi kan lösa det här på ett bra sätt. Vill fan inte att detta ska sätta käppar i hjulet för min framtida karriär bara för att han och jag inte klaffar som personer. Jag har ju fått höra massa bra från de jag jobbat med när jag var vikarie för att par år sen. Om de inte hade några problem med mig, varför ska han ha det då??

Kommentarer
Postat av: Irre

men jävla äckel!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! va i helvete!
Man ska inte öppna upp sitt privatliv på jobbet, det gör man väl för fan bara för sina vänner!
Va e det för skit han spår med?
el knullar han sina anställda? man börjar ju att undra :o((
fan ge inte upp! där har du en av sakerna som sker då spacers* måste lösa större probs.

Precis förstår inte det heller! snackar han inte med dom du jobbade med?! e ju dom som har sista talan eg!

2008-03-19 @ 11:34:23
URL: http://www.trollz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0