Då har man hoppat på bloggtrenden

Hejhej och välkommen till min nya blogg.
Det var väl bara en tidsfråga innan jag också skulle hoppa på det här bloggtåget. Får väl se vad jag kommer att skriva ner här och hur ofta.Kan vara skönt kanske att ha nåt ställa att skriva ner sina tankar och nojjor, iaf till en viss gräns då vem som helst kan läsa detta.

Ok vad har jag att blogga om idag då.hmm Jo jag är ju lärarstudent på LiU Campus Norrköping och den här veckan har jag varit ute på Vfu(verksamhetsförlagd utbildning), och den här perioden känns mycket bättre än tidigare. De gånger jag varit ute tidigare har jag känt mig lite knas runt min vägledare då jag inte riktigt kände att han tyckte om det jag gjorde eller den jag var. Jag måste antagligen ha nojjat mig i onödan för nu känns allt jättebra. Han är hur trevlig som helst och har tom gett mig en hel del positiv kritik, vilket jag inte är van vid så det känns superbra.
Vi har en vecka till som kommer nu och det känns bara kul. Barnen är ju för söta och mysiga, även om de kan bråka och så emellanåt.

I helgen ska jag bara ta det lugnt, har passat på att tvätta och sånt idag, blir väl till att plugga lite senare åxå. Måste ju läsa kapitel 4 i lärarens arbete. Långt kapitel var det åxå. Men men, det ska nog gå bra.


Kommentarer
Postat av: MIlla

Hej,
Kul att se att du skaffat en blogg.
Hoppas att du har det bra på vfun=)
/Millie

2008-03-10 @ 06:41:01
URL: http://www.milliee.blogg.se
Postat av: Irre

Hej sweet
vill bara säga att jag bevakar din blogg nu på bloggkoll har lagt till dej där ;o)

:*:*:*

2008-03-10 @ 15:47:44
URL: http://www.trollz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0