filmposters och plugg

Igårkväll spenderade jag nån timme ute i korridoren med min granne Jef. Han hade varit och skaffat en massa filmposters från bion som han tänkte vi skulle dekorera korridoren med. Vilket vi gjorde. Det blev genast mkt mer hemtrevligt där ute.hehe
Jag har som vanligt skjutit upp skolgrejjer igen. Måste sätta mig efter det här och skriva min utvecklingsplan, som min vägledare ska kolla på imorn och skriva i. Lär säkert ta hela kvällen om jag känner mig själv rätt, för jag lär ju garanterat ta typ 100 pauser och göra annat totalt onödigt samtidigt.

Nu har jag tänt ett ljus för en kompis som behöver det. Hon vet vem hon är och varför ;o) Klart man ställer upp, oss spacers emellan ;o)

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att få dekorera korridoren med filmposters det låter som en rolig och snygg idé... Om du har något ljus som kan få människor att slappna av och lungna ner sig lite får du väldigt gärna tända ett sånt för mig! Tack för att du gillade frisyren, har mest fått negativa komentarer (men de lyssnar jag ej på) ;-P

2008-03-13 @ 16:12:10
URL: http://theresenylander.blogg.se
Postat av: Irre

I LOVE YA :*

2008-03-14 @ 02:40:47
URL: http://www.trollz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0