just typiskt

Då har man gått och blivit förkyld igen. Förmodligen blivit smittad under första vfuveckan. Känner mig helt sänkt idag. Imorn börjar ju den andra vfuveckan, som man inte får missa, så det blir ju till att pallra sig dit oavsätt hur man mår. Jag har dessutom helhetsansvar på måndag och tisdag som absolut inte får missar. Lär vara rena "zombien" då om jag inte på nåt mirakulöst sätt tillfrisknar tills imornbitti.
Men men, får hoppas det går bra endå, kommer göra mitt bästa iaf.

Igårkväll hängde jag en hel del ute i köket och pratade med mina grannar Jef och Ted. Var rätt trevligt, som alltid när man pratar med dem, mkt trevliga och roliga killar. Jag fick se Jefs lilla film som han gjort i skolan åxå, där jag hade fått medverka i en scen. Den var grymt rolig, och det kändes kul att jag fick bidra till den. Han hade tackat mig i sluttexten åxå. Very nice =) Jag visade även den film jag, Monica, Tobbe och John gjorde i skolan för Jef och Ted. De tyckte den var bra, fast jag fick ju översätta den för Jefs skull eftersom han är från Belgien och inte kan svenska. Men han förstod storyn endå, för den var ju gjord för barn mellan 6-10 så den var rätt enkel, men kul.

Annars har dagen hittils varit rätt lugn, har tvättat och läst lite i lärarens arbete. Blir väl inte så mkt mer vettigt jag kommer göra idag, ska försöka kurera mig så mkt jag kan inför imorn tänkte jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0