Krångel

Låten som vann nu i melodifestivalen var helt ok. Tror den kommer att gå hem på dansgolven framöver. Men kanske inget jag själv skulle köpa direkt. Får se hur den funkar ute i Europa sen.

Nu till krånglet. Jag satte mig ner nu för att få se på Stargate, och vad upptäcker jag, jo att filmen jag laddat hem är på nåt vänster uppdeladi typ 100 komprimerade filer som min data inte klarar av att få rätt, så det går inte att se den. Första gången det hänt, vanligtvis när man laddar hem en film är det ju bara att starta VLC player och se den, men nähe det funkade inte alls nu. =(
Jag som var så sugen på att få mig en dos av Daniel Jackson. Vad ska jag nu hitta på??

Kommentarer
Postat av: Irre

du o dina nördar haha ;oD :*

2008-03-16 @ 07:08:24
URL: http://www.trollz.com
Postat av: Jenny

Rätt låt vann :)). Så härlig schlager dänga!

2008-03-16 @ 13:31:23
URL: http://startofflan.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0