Måndag

Nu är jag precis hemkommen ifrån Vfun. Jag hade min andra helhetsansvarsdag idag, fick vara med från öppningen tills 13.00. Gick jättebra idag, kändes som att allt flöt på rätt bra och jag hade inga större problem med nåt. Samlingen jag höll i med de yngsta barnen var rolig, jag sjöng lite med dem och läste en rolig ramsa.
Jag hade även ansvar för dukning av maten och disken efterråt, tillsammans med 2 av barnen. Det var inga problem, de är så duktiga de där barnen. Min vägledare gav mig beröm flera gånger under dagen och sa att jag jobbade på bra. Det kändes skönt att höra.
Imorn ska jag ha min tredje och sista helhetsansvarsdag för den här perioden, ska vara med till stängning då. Får hoppas det flyter på lika bra imorn som idag.

Nåt skumt sthlms nummer har ringt till min mobil, men det fanns inget om det numret på eniro när jag kollade upp det. Undrar vad det kan vara för nåt? Jag vågar inte ringa upp bara sådär när jag inte känner igen numret.

Kommentarer
Postat av: Irre

same here sthlms nummer...
fast det va ett bra tag sen.
det kan va sånna där telefonsäljare.

2008-03-10 @ 15:49:17
URL: http://www.trollz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0