oops

Jag har nog gjort bort mig nu. De ringde från bredbandsbolaget när jag satt på bussen. Killen som pratade bröt ganska mkt så det var svårt att förstå vad han sa. Iaf så sa han att jag blivit utvald att få en digitalbox via bredbandsbolaget och viasatguld paketet, utan startavgift och de första månaderna gratis, därefter ska det kosta 299 i månaden. Dum som jag var så tackade jag ja. =S Så nu kommer jag få hem nån jäkla box som måste kopplas in i bredbandsuttaget, och så kommer jag troligtvis få en massa kanaler. Men jag vetefan om jag egentligen kommer att ha råd med det där sen, eller om det ens kommer funka här.
Jag hörde inte hur lång bindningstiden var, men när jag kollade på bredbandsbolagets sida så stod det att den vanliga bindningstiden är 24 månader. Nu fick jag smått ångest här, jag vetefan om jag ens bor kvar i stan så länge ju. Har ju bara 3 terminer kvar såvida jag inte får komplettera eller göra om nåt. Sen ska man ju flytta nånstans och förhoppningsvis jobba.
Hmm vad har jag ställt till med nu asså =S=S

I övrigt så har dagen varit ok. Det gick bra på vfun idag, även om jag varit mer än vanligt trött hela dagen.
Har lyckats sträcka nån muskel i ena armen så nu har jag rätt ont. Mindre kul. Har blandade känslor att det är 2 dagar kvar nu för denna period. Dels ska det bli skönt att få komma tillbaka till campus och ha det lite slappt ett tag *skratt* men dels så kommer jag ju att sakna barnen och det. Men jag ska ju tillbaka dit senare i vår.

Och  till sist så vill jag sända ut lite stöttande energi och tankar till Henrik som är på begravning idag.Om du nu läser det här så ska du veta att det bara är att hojta till på msn eller i mobilen om du behöver prata av dig. Jag är inte rädd att ställa upp hur det än behövs för de jag bryr mig om. Detta gäller för övrigt inte bara Henrik utan alla som på nåt vis kommit att betyda nåt för mig. Det är sån jag är, en som kan lyssna och ställa upp (men kanske åxå delge mina egna problem emellanåt...om jag litar på er dvs ;o) )

Kommentarer
Postat av: Irre

ajajajaj visst låter det bra!
men kan du inte ringa dom o säga att du missuppfattade det hela?

jag mejlade dej i morse på helgon :*

2008-03-12 @ 22:50:43
URL: http://www.trollz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0