Snöslask

Idag var det första dagen i skolan efter vfun. Det kändes kul att träffa tjejerna i gruppen imorse. Alla hade mkt att berätta från sina respektiva vfu platser.
Vi fick lite handledning vad gäller vårt kommande KU-arbete åxå, vilket kändes ok. Fast lite nervös är man nog på hur man ska få ihop allt på ett bra sätt. Men det ordnar sig nog.

Efter så träffade jag Monica på campus, och vi gick till stan och delade på en pizza till lunch. Men snacka om att gubben där var virrig. Först missupfattade han vad vi sa och ville ta betalt för 2 olika pizzor och inte 1 att dela på. Vi fick krångla länge innan han förstod vad vi menade. Sen när vi väl fick pizzan, så var det fel sorts pizza, inte alls den vi beställde. Men varken jag eller Monica orkade krångla så vi åt den vi fick.
Det var kul att få snacka med Monica igen, hade ju knappt pratat med henne på över 2 veckor.
Vi tog en promenad till stadsbiblioteket i det helt sjuka snöovädret som plötsligt dök upp. Vi både såg ut som levande snögubbar när vi kom in i biblioteket. hehe
Vi kollade på tarot och magiböcker. Monica lånade ett par st, men jag avstod för jag tyckte inte att det stod så mkt i dem som fanns där som jag inte redan visste.
Var lika mkt snöyra ute när jag skulle hem så jag såg ut som en blöt och kall snögubbe när jag väl var hemma.
Sitter med en varm kopp te nu för att värma upp mig.

Kommentarer
Postat av: Irre

verkar som hela sverige har haft snö! fattar inte. hatar att det ska va så jefla svårt att få vädret att bli varmt.
nä tummen upp för samma väder året om :oP

2008-03-18 @ 06:16:37
URL: http://www.trollz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0