trött

Har varit en lång men helt ok dag. Jag visade min film för femårsgruppen idag och de tyckte om den. Men de var ju för roliga, de frågade mer om saker som inte hade med filmens story att göra än vad de gjorde om storyn. Tex om vart jag hade hittat kläderna jag hade på mig och sånt.hehe
Dagen kanske inte flöt på lika bra som igår, men det funkade endå. Jag var nog mest trött och seg idag och hade mindre inplanerade grejjer att göra.
Imorn är det utedag. Jag lär frysa som fan eftersom jag inte har några ytterbyxor eller nåt sånt. Hade tänkt att köpa mig sånt nu i vinter, men eftersom jag fick läga ut drygt 4000 på tandläkarräkningar så blev det ju inte direkt att jag kunde ha råd med sånna kläder.

Jag slutade vid halv 5 idag, så jag var hemma runt 5. Har varit helt slut, mest halvlegat framför tvn med lite mackor och en kopp te. Borde verkligen ta tag i min utvecklingsplan och skriva på de papers som ska skrivas, och läsa, men jag orkar inte. Kommer nog få ta tag i allt det till helgen helt enkelt. Så dumt att man än en gång har skjutit upp saker så att man får ta så mkt på en och samma gång. Men men, det kommer nog gå bra. Brukar vara rätt effektiv när jag väl sätter igång.

Ett bra tips om ni är förkylda, eller allmänt frusna. Drick green tea orient. Supergott och känns lugnande för halsen och sånt. =) Har druckit 2 koppar bara ikväll. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0