vänner och konstnärligt arbete

Befinner mig på campus nu med ett par kompisar. Vi har suttit inne i bild och slöjdsalarna och jobbat lite på våra konstnärliga utvecklingsarbeten för skolan. Jag har hunnit typ halvvägs på min målning nu.
Det var kul att vara här idag, träffade John och Tobbe och en hel del andra från vårt kära Estin där i salarna, och alla skapade för fullt. Det var kul att prata om vfun och få beklaga sig över problemen man har. Visar sig att fler har små problem ute på sina platser, så man är inte ensam. Och de jag berättat om min situation för, de har alla hållt med mig. Blev även en lunch på donken för oss, inte så nyttigt men det duger.hehe Man orkar ju inte vara nyttig jämt.

Imorn ska jag åka hem till familjen över påsken. Det ska bli trevligt att få träffa syskonen och gosa med katten. Mormor och morfar ska komma på påskafton åxå och de har jag inte träffat sen innan jul, så det ska bli kul att få träffa dem. Kommer vara där tills på söndag, sen bär det av hit till kära Norpan igen. =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0