vänner och plugg

Sitter på campus nu och skriver på min konstnärliga utvecklingsarbetes rapport som ska in imorn. Är nog nästan klar. Känns skönt. Har varit en fullspäckad vecka kan man säga.
I tisdags och igår så satt jag mycket i slöjdsalen och gjorde klart min tavla. Så nu är den färdig. Men det var kul åxå för jag var ju där med Monica och Noemi, plus att jag mötte andra trevliga människor där som John, Amanda och Henke. =)
Jag var även och käkade på stan med Noemi och Monica både iförrgår, igår och idag. Riktigt trevligt, men kanske lite dyrt.hehe Men ibland får man unna sig.
Igårkväll så var jag på fika med Amina åxå vilket var trevligt som alltid. Hon är en så mysig och trevlig liten tjej.
Alla gav mig pepp och stöttning åxå inför mitt möte som jag hade idag med min vägledare(se ett tidigare inlägg då jag gnäller om honom...hehe) och fältmentorn. Det behövdes, jag kände att jag fick styrka tack vara alla snälla ord som jag fick från mina vänner. Så tack för det, ni är för söta.
I alla fall så gick mötet helt ok idag, jag lyckades få min röst hörd och kunde stå för det jag tyckte och kände. Så jag hoppas det löser sig. Vi kom överräns om hur vi ska jobba nästa period jag kommer ut och hur jag kunde göra för att stärka mig själv, utan att behöva totalt ändra mig.
Men jag tycker fortfarande att min vägledare endå är lite väl hård vad gäller detta. Men men, nu kan jag lägga det bakom mig iaf för en tid.

Imorn ska jag ha filmkväll med Monica och Noemi, det ska bli trevligt. Var länge sen vi hade en sån. Vi ska se på en film och käka nåt gott och sen se på finalen av Let's Dance. =) Blir säkert jättekul. En riktigt mysig tjejkväll med andra ord. Längtar redan nu.hehe

Kommentarer
Postat av: Irre

ha en mysig helg älsk

2008-03-28 @ 07:54:42
URL: http://www.trollz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0