Vissa dagar....

Idag var sista dagen på vfun för den här gången. Fick åka hem lite tidigare vilket kändes skönt.
Min vägledare hade glömt att skriva ihop sin vägledarrespons till mig, så jag får pallra mig tillbaka dit nästa vecka och hämta den. Jag fick samma negativa kritik nu när vi snackade som jag fick förra gången. Vilket jag känner inte är helt befogat längre. Jag är visst social, inom rimliga gränser med tanke på att jag är student och inte vanlig anställd. Det är väl endå inte meningen att jag ska bli superbundis med personalen när jag bara kommer ut korta perioder så här?! Jag är trevlig mot dem och jag pratar med dem på ett sätt som känns rätt för mig. Jag känner att jag har god hand on barnen och att jag helt klart blir bättre ju mer jag är ute. Men just det där med hur social jag är med honom...hmm det känns lite konstigt. Jag gör ju mitt bästa, jag är så social som jag känner att det känns bekvämt för mig i den här situationen. Jag är ju inte otrevlig iaf, jag sköter mig och gör det jag ska. Jag hoppas verkligen inte detta kommer sätta spår på min framtid, bara för att vi har helt olika syn på hur man ska vara.
Klart jag kommer bli mer social när jag väl kommer ut i arbetslivet, för det är ju skillnad.

Annars har jag varit onödig idag, dumt att gå och handla direkt efter vfun då jag känner mig smått deppig. Köpte massa fikabröd, för mkt, och dessutom 2 filmer för 99 som jag egentligen inte alls har råd med. =S
Men det kanske får mitt humör att bli bättre iaf, man kan ju alltid hoppas. För just nu känns allt allmänt ruttet. =S

Just ja, min kära vän Irre fyller ju år idag. Så ett stort GRATTIS!!!! Till henne. =D Visst var det "20" du fyllde ;op ? hehe

Kommentarer
Postat av: Irre

men va fan e han helt pantad :oO
känner du att du har prestrerad bättre så har du.
vilken sur jefel!
han e säkert en demon!

jag har ju shopping ist för droger nu, inte bra pengarna ryker direkt.
Jag har vatt ganska bra på att köpa själsliga saker iaf :o)) lucky me.

Ja taaack honey

2008-03-15 @ 04:54:53
URL: http://www.trollz.com
Postat av: Irre

oj man kan inte skriva HJÄRTAN efteråt texten försvinner :o(

iaf skrev jag tack o att det va en urrolig dag :o)
jag fick som jag ville, ville inte fira utan umgicks med massa vänner som hade vägarna förbi o blev nersupen :op
haha va bara massa flum o skratt!

o folk va snälla mot mej i karlstad fick komplimanger till höger o vänster o jag va ROSA! det har ingen dött av ;o)

du skulle vatt med.

SKIT I GUBBEN tror inte det kommer beröra din framtid alls.

PUZZ

2008-03-15 @ 04:57:05
URL: http://www.trollz.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0