Wii Bowling

Sitter på pappas data nu. Har spelat nintendo wii hela eftermiddagen med syskonen. Vi tävlade lite i att få bäst poäng i bowling. Gissa vad!? Jag slog 2 av mina brorsor. haha Rätt kul för en som mig som är nybörjare på det där. De blev lite frustrerade att syrran slog dem. Får se om det blir nåt mer spelande av senare eller imorn. Vore kul. Vill ju passa på nu när man kan.hehe
Imorn kommer mormor och morfar och min moster hit åxå. Ska bli trevligt att få träffa dem, det var länge sen. =)
Sen åker jag tillbaka till norpan imorn kväll.
En helt ok påsk har det varit hittils. =)
Hoppas ni har en trevlig påsk åxå.

Många kramar från lilla mig =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0