a new day

Förra inlägget var lite dystert då jag inte mådde så bra.Fick frågan i kommentaren av nån anonym varför jag inte bjöd hem nån igår så jag slapp vara ensam, saken var den att jag försökte, men som så ofta händer i mitt fall så var de upptagna med annat och hade inte tid att träffa mig.
Men jag gjorde det bästa av situationen. Jag passade på att ta hand om mig själv, jag gjorde min renings och skyddsritual och la ner mer energi på det än vad jag brukar i och med att det var valborg och det är lite extra mycket magi i luften. Jag kände mig bättre till mods direkt efterråt, som jag alltid gör när jag väl tar mig tid för att göra det.

Idag har jag inte gjort nåt alls direkt, lugn slapp dag. Får se om jag lyckas få nån att umgås med till helgen eller nåt, men jag försöker att inte räkna med det, jag dör ju inte av att vara själv egentligen. Jag kan ju inte rå för att mina vänner här har fulla sociala liv som inte har med mig att göra åxå, de kan inte ha tid för mig alltid.

Kommentarer
Postat av: Irre

visst e det sjönt att göra ritualer? man blir så glad :oD

2008-05-01 @ 18:30:59
Postat av: Therese

Då hade du bra iaf :-D Jag är arg som missade brasor! Jag älskar att stå och titta in i elden DET ÄR SÅ VACKERT!!

2008-05-02 @ 14:18:23
URL: http://theresenylander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0