dessa barn...

Idag fick jag en kommentar från en femårig tjej ute på min praktikplats som gjorde att jag ville skratta och gråta samtidigt. Barn kan ju verkligen säga precis det som poppar upp i deras huvuden.
I alla fall så är det så att en av personalen är gravid så de har pratat mycket om det där. Den här flickan står och tittar på mig, sen går hon fram och lägger handen på min mage och säger" Ska du också ha barn?"
Jag tittar på henne och säger nä det ska jag inte.
Hon skrattar då lite och säger " det ser ut som det, din mage är ju tjock,den är nästan större än Lindas"
Very funny, man får ju nästan komplex här.hehe fast endå inte, inte lika farligt att ett barn säger nåt sånt som när nån vuxen säger det.
Jag är hyffsat smal, men jag har alltid haft lite av en kulmage, och den ser större ut än vad den är pga min rätt kraftiga svankrygg som gör att den putar ut. Jag kan heller inte göra situps för att få bort den pga min dåliga rygg, så jag har alltid mer eller mindre haft lite mage. Kommer aldrig att kunna ha en platt mage.
Men jag tycker inte att jag ser gravid ut för det....eller gör jag?! =S

Kommentarer
Postat av: Irre

hahaa nej darln du ser defentivt inte gravid ut.
barn vet inte hur det ser ut att va gravid trots att dom har sett det.
Jag tyxx att du passar i din kropp! så det så.

Jag ser gravid ut när jag har mens, du e inte ens i närheten av så stor.

PUSS love ya hun

2008-05-08 @ 12:07:44
Postat av: Therese

Haha- nej du ser VERKLIGEN inte gravid ut! Jag tyckte mest att det var jätte gulligt sagt av barnet :-D

2008-05-13 @ 23:37:25
URL: http://theresenylander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0