Fadderkickoff mm

Idag var det fadderkickoff. Klockan är 23.09 och jag kom hem för typ 40 minuter sen.
Vi möttes utanför trappan där Halvkasst hade gjort en liten stationsbana åt oss faddergrupper så vi skulle få lära känna varandra och ha lite kul.
Jag hamnade i grupp 1 med Skarran,Jonatan, Frida och Adde. Men Adde var inte där idag så vårat lag i den lilla tävlingen var 1 man kort. Men vi kom 2a iaf. =D hehe Här kommer en bild på vårat lilla lag där vi fånar oss lite på skvallertorget. =) Kommer lägga upp fler bilder från kvällen i bilddagboken och på facebook imorn tänkte jag.



När tävlingen cvar slut blev vi bjudna på pizza på innergården på DK. Riktigt trevligt.
Enda nackdelen var en sak som hände som fick mig att fundera lite igen på något jag trodde jag lagt åt sidan.
En viss N kom förbi med sin flickvän, och han eftersom han gick rakt förbi där vi satt så kunde han inte undvika att se mig, våra blickar möttes, jag nickade lite och han med. Men jag såg på han att han inte var bekväm.
Alltså han bodde i min korridor förrut, vi var vänner, och jag var smått förtjust i honom under en tid första året, men han kände inte likadant visade det sig, men ha ville vara vänner iaf. Sen han flyttade från korridoren i höstas så har vi hörts mindre och mindre och när han skaffade sin flickvän så dröjde det inte länge förren han slutade svara å mina sms och struntade i mig.
Jag tycker ärligt talat det är omoget. Jag är en vuxen människa, det var över ett år sen jag la ner vad jag kände för honom, och jag gjorde det klart för honom att jag respekterade han som vän och person och hans beslut. Jag visade mig tom glad för honom när han skaffade sin tjej, men endå så bryter han kontakten med mig och gör så här?!
Jag börjar undra om jag är så pass hemsk? För detta är långt ifrån första gången en kille brytit kontakten med mig på det här viset.
En glad kväll fick mig att bli fundersam och låg bara pga att han dök upp och rev upp såren på det där viset. Så omoget på nåt vis. Eller är det jag som är knäpp?
Hur ska jag våga visa känslor för nån kille framöver när jag fått det bevisat ytterligare en gång nu att det bara resulterar i att jag förlorar dem som vänner helt och fult om känslorna inte är besvarade, vilket de aldrig är. =( Och detta var ju endå trots att jag visat att jag accepterade att han inte hade känslor och var glad att ha han som vän, jag gav han ju space och allt, och som sagt var glad för han när jag såg han med hans flickvän första gången. Men nä, jag duger inte att ha kvar som vän av någon anledning. *suck*

Förlåt för mitt negativa gnäll här. Behövde skriva av mig lite. Kommentarer uppskattas, är hittils typ bara 2 av de som läser min blogg som brukar kommentera.
Nä nu är jag nog lite väl neg, ska nog röra mig mot sängen och sova bort det onda.
Nattinatt

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tyvärr är det där ett vanligt betende både hos killar och tjejer när de skaffar partner. Vem vet hon kanske är svartsjuk´och inte gillar att han har kontakt med dig.

2008-05-30 @ 08:35:45
Postat av: Irre

men sådär blir killar mot mej med när dom skaffar flickvänner åtminstone 9 av 10.

jag tror att dom e obekväma i sin sits, för att deras tjejer e svartsjuka! hur ofta e inte tjejer det?!

Skit i niklas! vänner kommer o går men dom bästa består :oD det vet du Mallzis :



hmm "omogen" & "människa" fina ord ;o)





Jag ska ta o mejla dej igen på BD jag glömde bort ditt senaste har knappt vatt hemma under 2 dar :

2008-05-30 @ 12:05:55
Postat av: Therese

Men (bara för att lyckats koppla detta till mig som vanligt) du kommer ju ihåg när du jag och henke var på palace? Han som jag blev så irriterad på gör ju typ samma sak... :-S Han snackar inte alls med mig längre (men nästa gång jag ser honom ska jag skrika hej ännu högre för förr eller senare måste han ju reagera! Mitt ända ex som inte snackar och hänger med mig längre (och då var han ändå bara en sommarflört) Så han borde inte vara så korkad- men brukar skylla på att han är kille ju :-P

2008-06-01 @ 18:28:52
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0