Lördag

Jag är på bättre humör nu, trots att jag inte träffat nån eller varit social. Vet inte om jag kommer göra det idag heller men jag överlever.
Såg en bra film igårkväll på tv1000. Apocalypto. Den var bättre än förväntat, väldigt annorlunda och spännande.

Jag har även blivit såld på en serie som jag tankat hem och nu sett hela första säsongen av : Supernatural.
Den handlar om 2 brorsor som åker Usa runt och bekämpar övernaturliga väsen som dödar folk och sånt, men allt hänger ihop, man får reda på mer och mer om deras förflutna och vad det var som dödade deras mamma och sånt. Otroligt spännande iaf. Sen är killarna rätt heta ;o) Eller hur?! Ska börja se säsong 2 nu. Yay. =)


Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att du gillade apocalypto, hörde rätt många som verkligen inte gillade dem men då kanske jag ska orka se den iaf!

2008-05-03 @ 17:59:29
URL: http://theresenylander.blogg.se
Postat av: Irre

åh du såg filmen nu :oD
trodde du hade sett den förr.
visst va den magiskt bra?
för trots att det va massa ondska, så va ju hela konceptet o bilderna i filmerna helt otrolig!

2008-05-03 @ 19:34:18
Postat av: Tomas

Jag och tjejen följer supernatural också, inne på tredje säsongen men får vänta på nya avsnitt att ladda ner hela tiden... =)

2008-05-03 @ 20:38:54
URL: http://pexo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0