Onsdag

Nu har jag fått min portfolio ivägskickad, känns så grymt skönt att ha det gjort nu. Återstår dock att se om man får komplettera något på den sedan.
Imorn blir en lång dag, först ska jag träffa gruppen på förmiddagen och förbereda inför seminariet vi har hela eftermiddagen. Det kommer sluta vid 17. Då måste jag rusa hem och byta om till overallen eftersom jag ska på fadderkickoff vid 17.15. Så stressigt lär det bli. Men ska bli kul med en fadderkickoff faktiskt, om inte annat så blir det kul att få ha på sig overallen igen, känns alltid lite speciellt att ha den, även om man till viss del känner sig fånig.hehe

I tisdags då träffade jag gruppen för första gången sen innan vfun, det var trevligt. Matilda som slutade i höstas då hon fick barn kom förbi med sin lilla Moa och åt lunch på stan med oss. Det var verkligen trevligt att se henne igen och få se hennes söta lilla dotter. =) Ångrade att jag inte tog med kameran.

Nu är det inte långt kvar tills sommarlov. Har lite blandade känslor för det. Dels ska det bli skönt att få släppa allt vad plugg heter för ett tag, men dels så kommer det bli lite långtråkigt. Nästan alla grannar kommer åka hem eller bort över sommaren så korridoren kommer vara typ död, sen åker Noemi iväg till Bolivia i 7 veckor, och Amina till Thailand i ett par veckor. Monica har jag inte hört från på superlänge, vet inte varför. Smått oroad här. Men hon lär ju vara här i stan iaf i sommar, men hon jobbar som alla andra. Jag har ju som sagt var inte fått tag på nåt jobb den här sommaren så det kommer bli en slapp sommar.

Några tack : Tack till er som försökt hjälpa mig att hitta jobb eller ge mig tips, ni vet vilka ni är,otroligt snällt och hoppas ni inte tycker jag är otacksam som av olika anledningar inte kunde söka vissa jobb. =)

Så om ni som läser detta och känner mig, och bor här i Norrköping, och inte tycker jag är allt för tråkig ;o) får för er att göra nåt kul i sommar, eller bara vill ha nån att ta en promenad eller en fika eller vad som med, feel free to call me! =D Skulle bara göra mig glad. =)

Kommentarer
Postat av: Therese

Jag är alltid på att göra något roligt under sommaren :-D Kommer att publicera mitt arbetschema på bloggen när jag får det så då kan vi ju kolla vilka dar vi kan ha kul på :-D

2008-05-28 @ 21:14:02
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0