=S

Jag började känna mig bättre i fredags så jag gick iväg på stan och fikade med Amina , sen knatade vi runt lite och kollade på saker. När jag kom hem gjorde jag lite te och satt i köket och snackade med min granne Emma.
Kvällen blev lugn framför tv och data.
På lördag morgon när jag vaknade, hade jag dundrande huvudvärk, ont i halsen och jag kände mig febrig igen, och när jag försökte prata så lät jag som en hes kråka. =S
Det var med andra ord för tidigt att ränna runt på stan i fredags verkar det som.
Känner mig inte mycket bättre idag, hes och hostig och allmänt svag.Som jag nämnde i förra inlägget är det ju min sopvecka, borde rulla ner all sortering till källaren, men vet inte om jag har kraft till det. Är jobbigt nog när man är frisk att frakta ner allt det till källaren. Får väl se om jag kan få nån av grannarna att hjälpa mig.

Måste till vfun imorn oavsätt hur jag mår, har redan missat tre dagar pga detta, kan inte missa fler.Har egentligen massa jag måste skriva också för skolan, men har inte orkat börja, så det kommer bli en vecka med mycket stress för mig. Känns iaf skönt att det är sista veckan på det där stället, kommer få ett nytt ställe till hösten vilket känns skönt.
Varför ska man alltid bli sjuk när man har som mest att tänka på och göra?

Kommentarer
Postat av: Therese

Antagligen därför att man har som mest att tänka på och att göra och då bli man sjuk!!

2008-05-19 @ 17:58:57
URL: http://theresenylander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0