Söndag

Känner mig duktig idag, har nämligen fått ihop halva portfolion under dagen så nu känns det ganska lugnt på den fronten, kommer helt klart hinna bli klar helt och hållet tills på torsdag då den ska in. =)

Förutom det så har jag nu lyckats komma ikapp USA med mitt Supernatural tittande. Självklart slutade avsnittet superspännande, så nu blir det till att vänta tills nästa finns att ladda ner. Jag är verkligen helt såld på den där serien. =) Så kul när man hittar nåt som man fastnar för så där.
Här får ni en liten bild ifrån serien. Vet inte vilket avsnitt den är ifrån, hittade den via google.hehe
Min favorit av de där två brorsorna i serien är Sam, den långa killen till vänster. Gillar verkligen den karaktären, sen är han ju fin att titta på. ;op

image2

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul med bra serier- själv är jag verkligen CSI nörd :-D OCh stolt över det :-D

2008-05-28 @ 21:12:05
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0