Trevlig söndag, helt ok måndag

Igår träffade jag Noemi på eftermiddagen och tog en fika, vilket var mycket trevligt. Solen sken så vi satt ute ett tag och snackade i solen.
När jag sen kom hem så mötte jag Jessica i porten, hon sa att hon skulle hem till Frippe och Josse och spela spel, och sa att jag gärna fick följa med så självklart gjorde jag det.
Det var fortfarande fint väder så vi satt ute på gården där Frippe och Josse bor och spelade ett roligt spel. Emme, Sandra och Tintin var där åxå. Vis att väl och spelade i lite mer än en timme innan vi gick in till lägenheten. Var första gången jag var där, de hade en mysig lägenhet. Jag fick fylla i en loggbok som de har där alla som kommer till dem får skriva i.
Sen strax efter 9 gick Jessica och jag hem, då vi både skulle upp tidigt idag inför vfun.

Första vfu dagen har varit helt ok, gick hyffsat bra att prata med min vägledare och barnen var lika söta och underbara som alltid. Förhoppningsvis kommer dessa 3 veckor inte bli allt för jobbiga. Men jag har en hel del att planera och göra under den här tiden.

Kommentarer
Postat av: Therese

Kul att få vara med på en spelkväll bara sådär :-D Usch, tycker det ska bli jobbigt att ha VFU i 3 veckor nu. Det är för lång tid! Dessutom har jag aldldeles för många uppgifter som ska göras...

2008-05-05 @ 18:16:37
URL: http://theresenylander.blogg.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0