värme och glass

Igår mötte jag Noemi när jag varit på bomull och skrivit ut mina vfu papper som skulle in. Vi tog sällskap till spetsen och lämnade in dem, sen tog vi en sväng på stan och käkade glass. Kändes så där typiskt somrigt. =)
På torsdag åker Noemi till Bolivia, kommer sakna henne faktiskt under de 7 veckor hon är där borta. Men ser fram emot att höra om allt kul hon kommer att ha därborta sen när hon kommer tillbaka.
 
Idag vet jag inte riktigt vad jag ska göra, får väl se vad som hittas på.
Pratade iaf med mamma igår, hon berättade att min bror Benjamin som tar studenten snart var på studentbal igår. Hon hade tagit massa kort på honom och hans dejt. Ser fram emot att få se dem. =)
Han ska börja på Liu i höst, fast i linköping istället, han ska gå en sån där civilingenjörs utbildning, smart som han är. =)
Känns lite skumt att han blivit så gammal att han ska gå på samma universitet som mig nu. =)
Men det är samtidigt kul, jag hoppas på att få hit han emellanåt då, och kanske hälsa på han i Linköping.

Kommentarer
Postat av: Therese

Skum känsla det där med att brorsan börjar plugga på nästan samma ställe som en själv! :-D Men säkert kul också :-D Glass är så härligt somrigt!

2008-06-03 @ 11:41:24
URL: http://theresenylander.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0