Äntligen en update igen..hehe

Nu har jag visst glömt bort att uppdatera den här på ett tag ser jag. Det har varit mycket nu med den nya kursen i skolan och annat.
Precis som i förra inlägget så kan jag säga att jag fortsätter att må bra och känner mig mer och mer säker i mig själv, vilket känns härligt. Jag har inte lika mycket tvivel längre.

Vad har jag haft för mig då den senaste veckan. Jo i måndags hade jag en trevlig lunch på stan med Ami i min grupp, vi käkade på Golden Nugget. Supergott. =) Annars har det varit kursintro, lite föreläsningar och ett seminarie. Så en del läsande har jag nog allt gjort. Borde ta och läsa inför tisdagens seminarie efter jag skrivit detta kanske. Har skjutit upp pluggandet den här helgen.

I fredags hade Carro i min grupp födelsedagsmiddag hemma hos henne. Hon hade en jättefin lägenhet tillsammans med sin sambo och hund. Hon bjöd på supergod mat, smördegsinbakad fläsfile´ och potatisgratäng med en god sås. Sen sjöng vi lite kareoke och spelade spel. En riktigt trevlig kväll helt enkelt.

Igår så började jag kvällen med att tända rökelse och göra min renings och skyddsritual, + att jag tände ett ljus och hedrade de döda eftersom det var Samhain (egentligen börjar Samhain den 31a, men då var jag ju ej hemma så jag gjorde det igår). Magin är ju som starkast på sånna högtider. Slöjan mellan den andliga världen och den "levande" är ju som svagast på Samhain.
Efter jag gjort det så mötte jag Amina på stan och gick och käkade på Poseidon. Mycket gott. Vi köpte sedan på oss chips och varsin bulle och sånna där portionsförpackningar av smaksatt cappucino. Jag har med andra ord lärt mig att dricka kaffe nu, så länge det är latte eller cappucino med smak. =)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0