gruppdag och ett förlåt

Idag hade vi en gruppdag, eller ja, förmiddag hemma hos Carro i min grupp. Vi jobbade på rätt effektivt där och fixade klart dels uppgiften tills imorn samt uppgiften tills på tisdag nästa vecka, så det känns bra.
Det ända lite halvjobbiga med att vara hemma hos Carro är att hon har hund och jag är hundrädd. Visst jag kan hantera det, men det är ändå lite smått jobbigt att vara på helspänn en hel förmiddag som jag ju blir runt hundar.
Men men, det var iaf trevligt att sitta med tjejerna i gruppen.
Jag och Ami gick sedan på lunch på världens bar. Mycket trevligt och gott. =) Jag har verkligen haft tur vad gäller grupp har jag märkt, vi kommer ju bra överräns i min grupp och har det trevligt, vilket kanske inte är så jättevanligt om man kollar till andra grupper.

Nu på eftermiddagen har jag mest tagit det lugnt på rummet, snokat runt på nätet efter news om idolernas genrep. För en gångs skull så fick Johan bra kritik i aftonbladet. Såg även smygtitten på idolsidan av Johans låtar som han ska göra imorn. Måste säga att jag är impad som vanligt av det lilla jag såg. Grabben är så pass smart att han valt rocklåtar och kör dem på sitt sätt, med en kör som sköter själva "gospel" andan.hehe Så jävla smart gjort av honom. =) Ser fram emot att se hur det går imorn.

Känner mig annars lite smått dum, vilket kanske inte är helt befogat, men sån är jag. Snackade mycket kort med Mathias i köket tidigare och han verkade inte helt på topp, och han sa att han haft en jobbig förmiddag. Men jag kom mig aldrig för, på den korta stund vi var där ute, att fråga hur det kom sig. Jag berättade istället, visserligen innan, om att jag varit runt en hund och min hundrädsla. Kändes lite dumt sen när jag kom in på rummet att jag pratat om mitt, och han faktiskt kommenterade det, men att jag totalt missade att säga nåt snällt eller nåt vettigt alls om det han sa. =S  Jag brukar väl inte vara sån heller?
Kanske är löjligt känslosamt att känna sig dum över en sån här liten grej, men jag gör det, för jag är lite löjlig av mig ibland (jaja...för det mesta kanske...hehe). Så förlåt Mathias, om du nu skulle snubbla in här, vilket jag iof inte tror att du gör, men ändå.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0