Har börjat träna

Idag var jag iväg på gym och tränade med Ida, Max och Elin. För er som känner mig så vet ni ju att jag typ aldrig tränat en dag i mitt liv och varit värsta anti träning så detta var ett stort steg för mig.
Kommer att fortsätta träna med Ida och Max tänkte jag. Behöver verkligen bli starkare och få mer energi och bättre kondition för min egen hälsas skull.
Det var faktiskt roligare än vad jag trodde. Elin hjälpte mig en hel del så det var ju tur, för jag förstod ju inte mkt.hehe Märkte även att jag var för kort för vissa maskiner så jag fick ta hjälp av Elin för att kunna använda dem. Så om inte Elin är med nästa gång så får jag hoppas Ida eller Max hjälper mig.hehe
Jag gissar på att jag kommer ha sjukt ont imorgon i typ hela kroppen.hehe

Kommentarer
Postat av: Irre

det e asjobbigt första veckan men sen går det jättelätt :o)

2008-11-20 @ 21:05:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0