Johan Palm- vilken rockstar =)

Satt som vanligt och kollade på Idol igår mest för att följa min stora favorit Johan Palm. Han gjorde två jättebra framträdanden men det höll tyvärr inte så han åkte ut. Men konstigt nog är jag inte ledsen, tror detta var det bästa som kunde hända honom nu. Johan är en punkrocker, han behöver få vara sig själv och köra sin grej. Man såg redan på avskedssången att den gamla lidelsefulla Johan kom tillbaka då all press släppte. Vilken kväll.
Som juryn sa, ingen tvivel alls om att Johan kommer få en lysande karriär inom rock/punkrock. Andreas Carlsson ville skriva en låt till Johan och Anders Bagge nästintill lovade skivinspelning. Det ser ljust ut för pojken. Men jag hoppas han tar och vilar upp sig nu ett tag innan han sätter igång, och att han inte hastar fram en skiva.
Vi som fallit för honom får helt enkelt kolla hans framträdanden på youtube i väntan på skivan, som garanterat kommer att komma.
Han har ju varit i målbrottet nu under hela sin tid i idol och det tycker jag han ska ha cred för, att han hade modet att ställa upp och sjunga i tv trots en sprucken röst. Att han sen lyckats få en sån fanskara och övertyga så pass många människor om hans talang, trots målbrottet är en sjukt stor bedrift.
Ser som sagt var med spänning fram emot hans kommande platta. Om han är så här bra nu, hur bra kommer han inte vara då när hans röst landat?? =)

Jag hade ju tänkt gå och träna idag, men det fick jag inte för jag vaknade med ont i halsen och feber typ. Just typiskt. Jaja jag ska väl vila upp mig och kanske ta och städa rummet om jag känner mig piggare senare. Vill ju gärna pynta lite inför första advent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0